Doradztwo
Dołącz do nas
fb.png yt.png
http://marketingnaczasie.pl/wp-content/uploads/2018/01/corgs.png
SEO & POZYCJONOWANIE

Algorytmy Google znane są tylko nielicznym pracownikom tej firmy, a podobno i tak tylko fragmentarycznie. My wiedzę na ten temat czerpiemy jednak z doświadczenia i przeprowadzonych testów. SEO i pozycjonowanie to procesy, których efekty są uzależnione od wielu czynników, m.in. linkbuildingu, optymalizacji strony, contentu oraz działań konkurencji.

Czytaj więcej
http://marketingnaczasie.pl/wp-content/uploads/2018/01/adwords.png
KAMPANIE GOOGLE ADWORDS

Naturalne wyniki wyszukiwania zostały zdominowane przez reklamę na pierwszej stronie Google. Reklamy produktowe, tekstowe i mapki Google zajmują nieraz ponad połowę ekranu. To wymusza na właścicielach firm inwestycje w Google AdWords. I słusznie, ponieważ jest niezwykle skuteczna sprzedażowo, jeżeli prowadzi się ją i optymalizuje poprawnie.

Czytaj więcej
http://marketingnaczasie.pl/wp-content/uploads/2018/01/facebook.png
PROWADZENIE FANPAGE NA FACEBOOKU I FB ADS

Z Facebooka korzysta ponad 2 mld ludzi na świecie. Wśród nich są grupy docelowe, do których należy kierować komunikaty budujące wizerunek i generujące sprzedaż. Prowadzenie profilu firmowego jest sztuką opartą na analizie danych dotyczących zachowań użytkowników. Z pomocą przychodzą kampanie Fb Ads, które poprawnie prowadzone przynoszą zyski.

Czytaj więcej
http://marketingnaczasie.pl/wp-content/uploads/2018/01/strategy.png
STRATEGIA PROMOCJI INTERNETOWEJ

Czy masz ustalony plan rozwoju dla Twojego biznesu? Określone cele, ustalone budżety, zaplanowaną promocję w sieci? Bez strategii na drodze do sukcesu napotkasz wiele trudności, strat finansowych oraz wizerunkowych. Aby udało Ci się przekuć inwestycję w zysk musisz poznać najefektywniejsze dla Ciebie sposoby promocji.

Czytaj więcej
http://marketingnaczasie.pl/wp-content/uploads/2017/12/audyt_ad.png
AUDYT GOOGLE ADWORDS

Sukces kampanii w Google AdWords nie zależy od wysokości wkładu finansowego. Łatwo “przepalić” budżet, tzn. płacić za niewartościowe kliknięcia – bez konwersji lub pochodzące od użytkowników spoza grupy docelowej. Jeśli prowadzisz kampanie AdWords i masz ten problem, z pomocą przychodzi audyt, który wskaże jak poprawić jej efektywność.

Czytaj więcej
http://marketingnaczasie.pl/wp-content/uploads/2017/12/audyt_seo.png
AUDYT SEO

Zlecasz SEO freelancerom, pracownikom swojej firmy lub współpracujesz z agencją pozycjonującą Twoją stronę www, a nie przynosi to zamierzonych efektów? SEO to złożony proces, który może trwać miesiącami. Można jednak przyspieszyć drogę po drabince wyników wyszukiwania Google dzięki audytowi SEO i wprowadzeniu jego zaleceń.

Czytaj więcej
http://marketingnaczasie.pl/wp-content/uploads/2018/01/grants.png
GOOGLE AD GRANTS

Co byś zrobił, gdyby ktoś ofiarował Ci 10 000 zł na reklamę AdWords? Czy pierwszą myślą nie byłaby chęć skorzystania z takiej możliwości i tworzenie wyobrażeń na temat benefitów, jakie możesz dzięki temu uzyskać? Jeśli reprezentujesz organizację pożytku publicznego to możesz ubiegać się o Google Ad Grants i skorzystać z dofinansowania.

Czytaj więcej
http://marketingnaczasie.pl/wp-content/uploads/2018/01/seznam.png
SEZNAM SKLIK

Czy wiesz, że możesz wygenerować dodatkowe przychody w Twojej firmie wprowadzając swoje usługi i produkty na sąsiadujący rynek czeski, kulturowo podobny do polskiego? Wykorzystaj do tego doskonale nam znaną wyszukiwarkę Google i usługę AdWords, a dodatkowo wyszukiwarkę Seznam.cz i kampanie linków sponsorowanych Sklik.

Czytaj więcej
http://marketingnaczasie.pl/wp-content/uploads/2018/01/linkedin.png
LINKEDIN

Jest takie miejsce reklamowe, które umożliwia kierowanie komunikatów do szczegółowo określonej grupy docelowej – to największa na świecie sieć profesjonalistów, portal Linkedin. Kampanie na Linkedinie wymagają większego wkładu finansowego niż w Google lub na Facebooku, natomiast przynoszą największe zyski dzięki precyzyjnemu targetowaniu.

Czytaj więcej
http://marketingnaczasie.pl/wp-content/uploads/2018/01/360.png
WIRTUALNY SPACER

Pokaż swoją firmę z najlepszej strony. Wykorzystaj zdjęcia 360 do stworzenia wirtualnego spaceru po siedzibie swojej firmy. Mapy Google obsługują zdjęcia do zaprezentowania danego miejsca.

Czytaj więcej
http://marketingnaczasie.pl/wp-content/uploads/2017/12/audyt_seo.png
Agencje Reklamowe

Jak wybrać agencję reklamową? Na co zwracać uwagę przy podejmowaniu decyzji? Czy powinniśmy określić konkretne cele przed rozpoczęciem działań?

Czytaj więcej