AUDYT GOOGLE ADWORDS
Dołącz do nas
fb.png yt.png

Audyty AdWords

Realizujesz kampanie AdWords, ale nie osiągasz zadowalających wyników? Tracisz duże sumy i nie zyskujesz nowych klientów? Możliwe, że potrzebujesz analizy Twojego konta reklamowego i rekomendacji jak efektywniej go wykorzystać.

Aby wyszukać błędy w kampanii należy przeanalizować kluczowe parametry takie jak realizacje ustalonych założeń, prawidłowe zdefiniowanie celów, zgodność ze standardami AdWords, istnienie kreacji reklamowych lub fraz, które generują straty budżetu. Audyt to nie tylko analiza skuteczności reklam, ale także ustawień kampanii takich jak lokalizacja, wybrane słowa kluczowe i innych bardziej zaawansowanych opcji. Wśród informacji zawartych w dokumencie znajdziesz także zalecenia dotyczące strony docelowej, na którą trafia użytkownik klikając w Twoją reklamę.

Wszystko po to, abyś mógł zwiększyć najważniejszy ze wskaźników określających efektywność działań reklamowych – ROI, czyli zwrot z inwestycji.

Zainteresowała Cię ta tematyka? Skontaktuj się z nami!