KAMPANIE GOOGLE ADWORDS
Dołącz do nas
fb.png yt.png

GOOGLE ADWORDS

Reklama na pierwszej stronie Google to szybki sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Możliwości jest mnóstwo – reklama tekstowa i produktowa pozwolą Twoim klientom w prosty sposób dotrzeć do tej części oferty, której poszukują. Banery z informacjami na temat Twojej firmy mogą pojawić się na stronach partnerów Google lub w serwisie YouTube. Kreacje reklamowe wyświetlane są precyzyjnie przez Google AdWords dobranym grupom docelowym – osobom wpisującym konkretne frazy w wyszukiwarce, odwiedzającym portale o określonej treści, a nawet użytkownikom, którzy już odwiedzili Twoją stronę www. Wszystko po to, by zwiększyć szansę na konwersję – czyli w prostej linii sukces naszych specjalistów i zwiększenie Twoich zysków!

 

W Google AdWords możesz promować się poprzez:


google-adwords-siec-wyszukiwaniagoogle-adwords-siec-reklamowa  google-adwords-remarketing
Sieć wyszukiwania w Google AdWords – linki tekstowe wyświetlane w wyszukiwarce Google. 

Sieć reklamowa w Google AdWords – banery reklamowe i tekstowe wyświetlane na tematycznych stronach internetowych.

YouTube – banery reklamowe i reklamy wideo wyświetlane w YouTube

GSP – reklamy graficzne i tekstowe wyświetlane w skrzynce gmail

Rodzaje reklam w Google AdWords

Reklamy w sieci wyszukiwania mają postać linków tekstowych. Masz do dyspozycji 2 nagłówki o długości do 30 znaków i 1 opis do 80 znaków. Reklama zawiera też link do strony. Można ją rozbudować o rozszerzenia, takie jak linki do podstron, numer telefonu, objaśnienia czy też lokalizacja firmy. W przypadku reklam sklepu mamy okazję wyświetlać w wyszukiwarce reklamy produktowe. Składają się ze zdjęcia produktu, jego nazwy i ceny. Sieć reklamowa umożliwia promocję za pomocą reklam graficznych. Banery występują w różnych rozmiarach. Możemy wykorzystać statyczne lub dynamiczne. YouTube umożliwia reklamowanie się poprzez wideo. Możemy też wyświetlać tam banery.

Dlaczego potrzebujesz specjalistów do Google AdWords?

  • Sukces przyniesie tylko dedykowana strategia AdWords opracowana na podstawie informacji o Twoim biznesie
  • Kampania musi być zaprojektowana tak, aby wynikała z Twoich celów biznesowych
  • Kampania Adwords wymaga ciągłej optymalizacji, wykluczania elementów nie przynoszących efektów, dostosowania budżetu, testowania różnych komunikatów


Wiedza, doświadczenie i dostęp do nowoczesnych narzędzi analitycznych pozwalają nam doradzać nawet największym graczom na rynku. Napisz, doradzimy Ci jak wykorzystać potencjał Google AdWords w rozwoju Twojego biznesu. Organizujemy szkolenia i prowadzimy kampanie dla firm.

 

Zainteresowała Cię ta tematyka, potrzebujesz wsparcia lub strategii? Skontaktuj się z nami!