Poradnik
Dołącz do nas
fb.png yt.png
SKUTECZNA KAMPANIA, CZYLI JAKA? 6 WYZNACZNIKÓW DOBREJ KAMPANII
Marketing
Kasia Holik 21 11 2017
Na co zwracać uwagę czytając raport z kampanii? O czym mówią nam skróty CPC, CPA, CTR? Czy kampania rozwija się we właściwym kierunku i prowadzi do zrealizowania zamierzonych celów? I przede wszystkim, czy to wszystko się opłaca? Odpowiedzi na te pytania należy szukać w tabelach statystyk w panelu Google AdWords. Jeśli...
Zobacz więcej
ADWORDS W E-COMMERCE – NA CO ZWRACAĆ UWAGĘ W KAMPANIACH DLA SKLEPÓW ONLINE?
Marketing
Ania Karczewska 02 11 2017
Kampanie reklamowe Google AdWords dla biznesów e-commerce różnią się od kampanii dla witryn oferujących inne usługi. Promowanie sklepu internetowego ma służyć zwiększeniu rozpoznawalności marki, przyciągnięciu do sklepu większej liczby klientów, ale przede wszystkim powinno zachęcić do zakupów online. Podstawowym celem takiej kampanii jest więc jak największa sprzedaż, najlepiej produktów o...
Zobacz więcej
ADWORDS CZY SEO?
Marketing
Przemysław Kołsut 20 09 2017
Adwords czy SEO? Pytanie, które prędzej czy później pojawia się w sytuacji w której chcemy rozpocząć promowanie swojej działalności w Internecie. Biorąc pod uwagę specyfikę różnych branż odpowiedzi mogą być różne, jednak moim zdaniem w większości przypadków sprawdzi się jedna – zarówno Adwords jak i SEO. Wyjaśnię po krótce, z czym...
Zobacz więcej