Vlogi
Dołącz do nas
fb.png yt.png
WYKLUCZENIA W KAMPANIACH – Marketing na czasie #12
Przemysław Kołsut 09 12 2017
Wykluczenia w kampaniach - Marketing na czasie #12 Ważnym aspektem prowadzenia kampanii w Google AdWords są wykluczenia. Jeśli ich nie dopilnujemy to nasz budżet może być drastycznie przepalany. W praktyce wyklucza się...
Zobacz więcej
GOOGLE TAG MANAGER – Marketing na czasie #11
Piotr Multan 09 12 2017
Google Tag Manager - Marketing na czasie #11 Tag Manager to narzędzie, które umożliwia lepszą analizę zdarzeń na stronie oraz podpięcie na nią dodatkowych kodów bez ingerencji w samą stronę. Z...
Zobacz więcej
TWORZENIE PERSON I GRUPY DOCELOWE – Marketing na czasie #10
Przemysław Kołsut 09 12 2017
Tworzenie person i grupy docelowe - Marketing na czasie #10 Profilowanie swoich klientów daje konkretną przewagę nad konkurencją. Realne zalety to m.in.: Możliwość lepszego dopasowania komunikatów reklamowych do grup docelowych. Jeśli...
Zobacz więcej
KAMPANIE PRODUKTOWE GOOGLE ADWORDS – Marketing na czasie #9
Przemysław Kołsut 09 12 2017
Google AdWords umożliwia wyświetlanie reklam produktowych (PLA) w wyszukiwarce Google. Sprawdź jakie wymagania stawia Google przed sklepami, które chcą skorzystać z tej formy promocji. Reklama sklepu internetowego może być skuteczniejsza...
Zobacz więcej
SERWISOWANIE STRON INTERNETOWYCH – Marketing na czasie #8
Przemysław Kołsut 09 12 2017
Dlaczego warto dbać o swoją stronę internetową po jej wykonaniu. Jak zabezpieczyć swoją stronę internetową - https://forsecure.pl/porady-eksperta/
Zobacz więcej
Google Analytics – Wprowadzenie do Analityki Internetowej – Marketing na czasie #7
Ania Karczewska 09 12 2017
Dlaczego warto korzystać z Google Analytics. Co możemy mierzyć dzięki wdrożeniu analityki na swojej stronie internetowej. W przypadku analityki internetowej, nawet podstawowa wiedza potrafi dać wymierne korzyści.  W wielu przypadkach kluczowe...
Zobacz więcej
RESPONSYWNOŚĆ STRON – WYMÓG KONIECZNY! – Marketing na czasie #6
Przemysław Kołsut 09 12 2017
Tworząc stronę internetową zwróć uwagę na jej responsywność. Strony dopasowane pod kątem komórek będą się na nich lepiej wyświetlać i wpłyną pozytywnie na swój odbiór. Zadbanie o to, aby strona była...
Zobacz więcej
MARKETING DLA DEWELOPERÓW – Marketing na czasie #5
Przemysław Kołsut 09 12 2017
Reklama dla deweloperów w internecie pozwala na dotarcie do konkretnych grup odbiorców. Prawidłowe wykorzystanie Google AdWords ze wsparciem innych narzędzi daje wymierne rezultaty. Klienci szukają nieruchomości w Internecie dlatego warto...
Zobacz więcej
GOOGLE ADWORDS SIEĆ REKLAMOWA GDN – Marketing na czasie #4
Przemysław Kołsut 09 12 2017
Odcinek porusza temat sieci reklamowej w Google AdWords. Pokazuje możliwości udostępniane dla reklamodawców w systemie reklamowym. Sieć reklamowa umożliwia realizację wielu celów i daje sporo możliwości. Parę z nich wymieniliśmy poniżej: ...
Zobacz więcej
CERTYFIKATY SSL CZY WARTO? – Marketing na czasie #3
Przemysław Kołsut 09 12 2017
Dlaczego warto korzystać z certyfikatów SSL. Przedstawienie na przykładzie sklepów i stron zbierających wrażliwe dane. Dzięki certyfikatom możesz zwiększyć bezpieczeństwo swojej strony internetowej. Codziennie jesteśmy narażeni na różne zagrożenia, są to...
Zobacz więcej
NAJCZĘSTSZE BŁĘDY W KAMPANIACH GOOGLE ADWORDS – Marketing na czasie #2
Przemysław Kołsut 27 11 2017
Google AdWords to rozbudowany system. Dlatego istnieje spora szansa na popełnienie błędów. Prowadzi to do przepalania budżetów i wydawania ich na nieefektywne działania. Najczęściej spotykane błędy to: Brak wyznaczenia konkretnych celów...
Zobacz więcej
POZYCJONOWANIE CZY ADWORDS? – Marketing na czasie #1
Przemysław Kołsut 03 11 2017
W tym odcinku poruszamy temat wspierania pozycjonowania stron narzędziami Google AdWords. Jakie kroki należy podjąć przed wyborem słów kluczowych. Prezentujemy jakie podejście do SEO się sprawdza. Warto zainteresować się reklamami...
Zobacz więcej