Vlog
Dołącz do nas
fb.png yt.png
GOOGLE TAG MANAGER – Marketing na czasie #11
Piotr Multan 09 12 2017

Google Tag Manager – Marketing na czasie #11

Tag Manager to narzędzie, które umożliwia lepszą analizę zdarzeń na stronie oraz podpięcie na nią dodatkowych kodów bez ingerencji w samą stronę. Z praktycznych rzeczy, które zyskujemy dzięki GTM to:

  • Formularze na stronie. Jesteśmy w stanie śledzić liczbę wysłanych formularzy. Dodatkowo można zbadać co ludzie wpisywali w formularze, nawet jeśli ich nie wysłali.
  • Śledzenie kliknięć w przyciski. Tagując buttony widzimy, czy użytkownicy się nimi interesowali.
  • Testy A/B. GTM wspomaga nas w testach. Umożliwia także dodawanie kodów zewnętrznych narzędzi śledzących na stronę.
  • Integracja z Google Analytics. Kod analityki możemy zmieniać w locie bez ingerencji programistycznej w samą stronę.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar