Vlog
Dołącz do nas
fb.png yt.png
KAMPANIE PRODUKTOWE GOOGLE ADWORDS – Marketing na czasie #9
Przemysław Kołsut 09 12 2017

Google AdWords umożliwia wyświetlanie reklam produktowych (PLA) w wyszukiwarce Google. Sprawdź jakie wymagania stawia Google przed sklepami, które chcą skorzystać z tej formy promocji. Reklama sklepu internetowego może być skuteczniejsza przy wykorzystywaniu większej liczby kanałów dotarcia do klienta.

Kampanie produktowe są kluczowe dla promocji sklepu internetowego. Składają się z:

  • Zdjęcia produktu. Musi ono posiadać rozmiar conajmniej 600×600 pikseli i przedstawiać reklamowany produkt. Odbiorcy przed odwiedzeniem sklepu widzą, jak dany produkt wygląda.
  • Tytuł produktu. Jest kluczowy, ponieważ na jego podstawie wyświetlają się reklamy produktowe. Powinien być zoptymalizowany pod SEO.
  • Opis produktu. To element, który również jest brany pod uwagę przy słowach kluczowych, na które pojawia się reklama.
  • Cena produktu. Klient przed odwiedzeniem strony widzi, ile dany produkt kosztuje. Jeśli występuje konkurencja, może od razu porównać ceny w wyszukiwarce Google.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar