Vlog
Dołącz do nas
fb.png yt.png
MARKETING DLA DEWELOPERÓW – Marketing na czasie #5
Przemysław Kołsut 09 12 2017

Reklama dla deweloperów w internecie pozwala na dotarcie do konkretnych grup odbiorców. Prawidłowe wykorzystanie Google AdWords ze wsparciem innych narzędzi daje wymierne rezultaty. Klienci szukają nieruchomości w Internecie dlatego warto być w miejscach, które odwiedzają.

Deweloperzy mogą w promocji swoich inwestycji korzystać z wielu kanałów marketingowych. Najpopularniejsze i skuteczne to:

  • Sieć wyszukiwania Google AdWords. Umożliwia na dotarcie do odbiorców, którzy wyszukują mieszkań w danym regionie, inwestycji.
  • Sieć reklamowa Google AdWords. Umożliwia na wyświetlanie reklam na tematycznie powiązanych stronach internetowych. Możemy promować swoje inwestycje na stronach z nieruchomościami, lokalnych serwisach. Dodatkowo można wykorzystać YouTube do promocji filmu z inwestycją.
  • Facebook Ads. Umożliwia na dotarcie do konkretnych grup odbiorców. Klasyfikujemy ich po wieku, lokalizacji oraz zainteresowaniach. Możemy profilować grupy odbiorców.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar