Vlog
Dołącz do nas
fb.png yt.png
POZYCJONOWANIE CZY ADWORDS? – Marketing na czasie #1
Przemysław Kołsut 03 11 2017

W tym odcinku poruszamy temat wspierania pozycjonowania stron narzędziami Google AdWords. Jakie kroki należy podjąć przed wyborem słów kluczowych. Prezentujemy jakie podejście do SEO się sprawdza. Warto zainteresować się reklamami z listą produktów w ramach Google AdWords. Dają one wymierne korzyści. Pozostałe kanały, takie jak reklamy w sieci wyszukiwania, mogą nas również nakierować nas na konwertujące słowa kluczowe.

Zalety reklamy Google AdWords:

  • możliwość uzyskania natychmiastowych efektów
  • szybkie reagowanie na zmiany
  • dynamiczne dostosowywanie komunikatów reklamowych
  • realizowanie różnych strategii w krótkim czasie
  • elastyczny budżet
  • różne kanały promocji: sieć wyszukiwania, sieć reklamowa, YouTube, GSP

Zalety pozycjonowania i optymalizacji SEO

  • optymalizacja strony może przyspieszyć czas jej wczytywania
  • zoptymalizowana strona umożliwia łatwiejsze poruszanie się po niej
  • zdobycie wielu fraz z długiego ogona pozwala na uzyskanie większego ruchu niższym kosztem
  • Niektórzy klienci nie mają zaufania do reklam w Google i uważają naturalne wyniki za bardziej trafne

W praktyce oba sposoby promocji mogą funkcjonować jednocześnie. Optymalizacja strony pod pozycjonowanie może korzystnie wpłynąć także na wyniki w Google AdWords. Dobrze zoptymalizowana strona ma szansę na uzyskanie dobrych wyników również w pozostałych wyszukiwarkach takich jak Bing czy Seznam.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar