Vlog
Dołącz do nas
fb.png yt.png
TWORZENIE PERSON I GRUPY DOCELOWE – Marketing na czasie #10
Przemysław Kołsut 09 12 2017

Tworzenie person i grupy docelowe – Marketing na czasie #10

Profilowanie swoich klientów daje konkretną przewagę nad konkurencją. Realne zalety to m.in.:

  • Możliwość lepszego dopasowania komunikatów reklamowych do grup docelowych. Jeśli częścią naszej grupy to np. matki z dziećmi w wieku 25-30 lat, które mieszkają w dużych miastach i są wegetariankami, to łatwiej będzie nam tworzyć dla nich przekaz. Mamy też szansę na lepszy odbiór treści, które im zaserwujemy.
  • Znajomość swoich grup docelowych pozwala także na uniknięcie tematów, które są dla nich drażliwe.
  • Korzystając z takich narzędzi jak Facebook Ads, możemy od razu trafić do właściwych grup docelowych.
  • Ułatwiamy sobie pracę nad tekstami reklamowymi, które są kierowane do konkretnej persony.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar