Vlog
Dołącz do nas
fb.png yt.png
WYKLUCZENIA W KAMPANIACH – Marketing na czasie #12
Przemysław Kołsut 09 12 2017

Wykluczenia w kampaniach – Marketing na czasie #12

Ważnym aspektem prowadzenia kampanii w Google AdWords są wykluczenia. Jeśli ich nie dopilnujemy to nasz budżet może być drastycznie przepalany.

W praktyce wyklucza się w pierwszej kolejności niepasujące frazy, generowane na podstawie słów kluczowych wykorzystywanych w kampanii. Przykładem może tutaj być branża deweloperska, w której wykorzystanie fraz „mieszkania kraków” generuje zapytania na „wynajem mieszkania kraków”, „nowe mieszkania kraków”. Jeśli sprzedajemy inwestycję, a nie wynajmujemy, to należy wykluczyć wszelkie rzeczy związane z wynajmem.

Wykluczać można także strony docelowe w sieci reklamowej. Jeśli kierujemy reklamy na określone tematy witryn to kontrolujmy to, na jakich rzeczywiście pojawiają się nasze reklamy.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar